Microsoft Office 365 online szolgáltatások
A Microsoft Office 365 egy biztonságos, megbÃzható és rugalmas csomagban egyesÃti a Microsoft felhÅ‘alapú irodai szolgáltatásait, melyet a nagyfokú biztonság, megbÃzhatóság és a könnyű használhatóság figyelembevételével terveztek.
Az online szolgáltatásoknak köszönhetÅ‘en bárhonnan hozzáférhet a levelezéséhez, dokumentumaihoz vagy indÃthat webkonferenciát és kezdeményezhet csoportmunkát. A dokumentumokat akár a munkatársakkal, vagy külsÅ‘ partberekkel egyszerre is szerkeszthetik és megoszthatják velük. Van lehetÅ‘ség a meglévÅ‘ informatikai infrastruktúrával együtt hybrid kialakÃtásban használni, és van lehetÅ‘ség annak kiváltására is egy migrációs projekt keretében. Akár kis- vagy középvállalatról van szó, a Microsoft Office 365 eltérÅ‘ csomagokat kÃnál, Ãgy mindenki megtalálhatja a vállalkozása számára megfelelÅ‘ szolgáltatásokat.
A Microsoft az Office 365 online szolgáltatását elÅ‘fizetéses formában teszi elérhetÅ‘vé, amiben dönteni lehet havi vagy éves dÃjfizetési konstrukció mellett. A szolgáltatás felhasználói licensz alapú, Ãgy a munkatársak létszáma alapján havonta dinamikusan változtatható az elÅ‘fizetések száma.
- Microsoft Office Professional Plus
A Microsoft Office egyes alkalmazásait együtt kÃnáló Office Professional Plus a legátfogóbb irodai szoftvercsomag. Az ismert Office-alkalmazások legújabb verzióinak és az Office webes alkalmazásainak a segÃtségével a munkavállalók szinte bármely eszközön létrehozhatnak dokumentumokat, hatékonyan kommunikálhatnak és együttműködhetnek.
- Microsoft Exchange Online
Az Exchange Online levelezÅ‘, naptár és névjegyalbum funkciói a könnyű kezelhetÅ‘séget, biztonságot és megbÃzhatóságot kÃnálják. A nagyméretű postafiókok Outlookból, webböngészÅ‘bÅ‘l és telefonról is elérhetÅ‘ek. Az Exchange Online az e-maileket beépÃtett vÃrus- és levélszemétszűrÅ‘ rendszerekkel vizsgálja, majd a globálisan redundáns kiszolgálóikon tárolja. Az e-mailek kategorizálhatók, határidÅ‘, sürgÅ‘sségi jelzés állÃtható be, egy kattintással határidÅ‘vel rendelkezÅ‘, a naptárban is megjelenÅ‘ feladatokká alakÃthatók.
- Microsoft Onedrive for Business
A OneDrive vállalati verziója egyszerűen használható és biztonságos tárhelyet kÃnál a felhasználók munkájához szükséges fájlok tárolására, szinkronizálására és megosztására. Bármely Internetkapcsolattal rendelkezÅ‘ eszközrÅ‘l elérhetÅ‘. Igény szerint verziókövetés is alkalmazható.
- Microsoft SharePoint Online
SharePoint Online segÃtségével egy helyen oszthatóak meg a dokumentumok és az információk a munkatársakkal és az ügyfelekkel. Az ismerÅ‘s Office-alkalmazásokkal együttműködÅ‘ SharePoint szolgáltatásba egyszerű közvetlenül menteni a dokumentumokat, és valós idÅ‘ben együtt dolgozni az ajánlatokon és projekteken, mivel a szükséges dokumentumokhoz bárhonnan hozzáférhet. Mivel a fájlok SharePoint oldalakon tárolódnak, ezért nincs többé adatvesztés a saját gép meghibásodása esetén. A dokumentumokban történt módosÃtások hatékonyan követhetÅ‘k, beállÃtható verziókövetés, továbbá automatikus e-mail értesÃtés kérhetÅ‘ a változásokról. A hozzáférési jogosultságok egyszerűen szabályozhatók, kioszthatók részletes jogkörök is. Közös névjegyalbumok, naptárak, vitafórumok és tudásbázisok hozhatóak létre.
- Microsoft Skype for Business
A Skype for Business a jól ismert Skype vállalati megfelelÅ‘je. A felhÅ‘alapú kommunikációs szolgáltatások következÅ‘ generációja, amely új módon kapcsolja össze az embereket, legyenek bárhol, jelenlét, csevegés, hang- és videohÃvás, valamint hang-, video- és webkonferenciákat alkalmazó kibÅ‘vÃtett online értekezletek segÃtségével. Ennek köszönhetÅ‘en nincs szükség a résztvevÅ‘k fizikai megjelenésére, Ãgy az utazási idÅ‘ és költségek megspórolhatók, az összejövetelek gyakorisága növelhetÅ‘ és a döntések felgyorsulnak. Azonnali, valós idejű üzenetküldést és jelenlét-érzékelést tesz lehetÅ‘vé. Egykattintásos kommunikációt biztosÃt az Outlookból, SharePointból és más Office alkalmazásokból. A vállalat munkatársai mellett akár a privát Skype kapcsolatok is elérhetÅ‘vé válhatnak, amennyiben erre a vállalkozás részérÅ‘l igény van.
- Microsoft Office Web Apps
Az Office webes alkalmazásai a Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint és Microsoft OneNote kényelmes online kiegészÃtÅ‘i, amelyek lehetÅ‘vé teszik a dokumentumoknak közvetlenül a webböngészÅ‘bÅ‘l történÅ‘ egyszerű elérését, megtekintését és szerkesztését.
- Microsoft Teams
A Microsoft Teams egy új, csevegésalapú munkakörnyezet, mely a csapatmunka központjává válik. A Microsoft Teams alaposan átformálhatja, felgyorsÃthatja a csoportokban folyó munkát. SegÃtségével a közösség számára intuitÃvabb lesz a chat, még átláthatóbb a dokumentumkezelés és egyszerűbb a Skype meetingek létrehozása, mindezt magas szintű biztonság mellett.
Az online szolgáltatások legfontosabb előnyei:
- felhÅ‘ alapú szolgáltatáscsomag alacsony havidÃjért, beruházás nélkül,
- rugalmasan havonta bÅ‘vÃthetÅ‘ vagy csökkenthetÅ‘ felhasználói licensz,
- nincsenek hardver karbantartási, javÃtási, rendelkezésre-állási költségek szerver oldalon,
- mindig a legújabb verziójú, legális Office szoftverek: Word, Excel, PowerPoint, OneNote,
- Interneten keresztül bárhonnan elérhető üzleti e-mail, naptárral, céges dokumentumtárral, csoportmunkára alkalmas felülettel, egységes kommunikációval,
- automatikus adatmentés, minden adat nagy rendelkezésre állású szerverközpontokban vannak tárolva