Microsoft Office 365 - bevezetés, üzemeltetés - Vizsnyai Informatika

Microsoft Office 365 online szolgáltatások

A Microsoft Office 365 egy biztonságos, megbízható és rugalmas csomagban egyesíti a Microsoft felhőalapú irodai szolgáltatásait, melyet a nagyfokú biztonság, megbízhatóság és a könnyű használhatóság figyelembevételével terveztek.

Az online szolgáltatásoknak köszönhetően bárhonnan hozzáférhet a levelezéséhez, dokumentumaihoz vagy indíthat webkonferenciát és kezdeményezhet csoportmunkát. A dokumentumokat akár a munkatársakkal, vagy külső partberekkel egyszerre is szerkeszthetik és megoszthatják velük. Van lehetőség a meglévő informatikai infrastruktúrával együtt hybrid kialakításban használni, és van lehetőség annak kiváltására is egy migrációs projekt keretében. Akár kis- vagy középvállalatról van szó, a Microsoft Office 365 eltérő csomagokat kínál, így mindenki megtalálhatja a vállalkozása számára megfelelő szolgáltatásokat.

A Microsoft az Office 365 online szolgáltatását előfizetéses formában teszi elérhetővé, amiben dönteni lehet havi vagy éves díjfizetési konstrukció mellett. A szolgáltatás felhasználói licensz alapú, így a munkatársak létszáma alapján havonta dinamikusan változtatható az előfizetések száma.

  • Microsoft Office Professional Plus

A Microsoft Office egyes alkalmazásait együtt kínáló Office Professional Plus a legátfogóbb irodai szoftvercsomag. Az ismert Office-alkalmazások legújabb verzióinak és az Office webes alkalmazásainak a segítségével a munkavállalók szinte bármely eszközön létrehozhatnak dokumentumokat, hatékonyan kommunikálhatnak és együttműködhetnek.

  • Microsoft Exchange Online

Az Exchange Online levelező, naptár és névjegyalbum funkciói a könnyű kezelhetőséget, biztonságot és megbízhatóságot kínálják. A nagyméretű postafiókok Outlookból, webböngészőből és telefonról is elérhetőek. Az Exchange Online az e-maileket beépített vírus- és levélszemétszűrő rendszerekkel vizsgálja, majd a globálisan redundáns kiszolgálóikon tárolja. Az e-mailek kategorizálhatók, határidő, sürgősségi jelzés állítható be, egy kattintással határidővel rendelkező, a naptárban is megjelenő feladatokká alakíthatók.

  • Microsoft Onedrive for Business

A OneDrive vállalati verziója egyszerűen használható és biztonságos tárhelyet kínál a felhasználók munkájához szükséges fájlok tárolására, szinkronizálására és megosztására. Bármely Internetkapcsolattal rendelkező eszközről elérhető. Igény szerint verziókövetés is alkalmazható.

  • Microsoft SharePoint Online

SharePoint Online segítségével egy helyen oszthatóak meg a dokumentumok és az információk a munkatársakkal és az ügyfelekkel. Az ismerős Office-alkalmazásokkal együttműködő SharePoint szolgáltatásba egyszerű közvetlenül menteni a dokumentumokat, és valós időben együtt dolgozni az ajánlatokon és projekteken, mivel a szükséges dokumentumokhoz bárhonnan hozzáférhet. Mivel a fájlok SharePoint oldalakon tárolódnak, ezért nincs többé adatvesztés a saját gép meghibásodása esetén. A dokumentumokban történt módosítások hatékonyan követhetők, beállítható verziókövetés, továbbá automatikus e-mail értesítés kérhető a változásokról. A hozzáférési jogosultságok egyszerűen szabályozhatók, kioszthatók részletes jogkörök is. Közös névjegyalbumok, naptárak, vitafórumok és tudásbázisok hozhatóak létre.

  • Microsoft Skype for Business

A Skype for Business a jól ismert Skype vállalati megfelelője. A felhőalapú kommunikációs szolgáltatások következő generációja, amely új módon kapcsolja össze az embereket, legyenek bárhol, jelenlét, csevegés, hang- és videohívás, valamint hang-, video- és webkonferenciákat alkalmazó kibővített online értekezletek segítségével. Ennek köszönhetően nincs szükség a résztvevők fizikai megjelenésére, így az utazási idő és költségek megspórolhatók, az összejövetelek gyakorisága növelhető és a döntések felgyorsulnak. Azonnali, valós idejű üzenetküldést és jelenlét-érzékelést tesz lehetővé. Egykattintásos kommunikációt biztosít az Outlookból, SharePointból és más Office alkalmazásokból. A vállalat munkatársai mellett akár a privát Skype kapcsolatok is elérhetővé válhatnak, amennyiben erre a vállalkozás részéről igény van.

  • Microsoft Office Web Apps

Az Office webes alkalmazásai a Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint és Microsoft OneNote kényelmes online kiegészítői, amelyek lehetővé teszik a dokumentumoknak közvetlenül a webböngészőből történő egyszerű elérését, megtekintését és szerkesztését.

  • Microsoft Teams

A Microsoft Teams egy új, csevegésalapú munkakörnyezet, mely a csapatmunka központjává válik. A Microsoft Teams alaposan átformálhatja, felgyorsíthatja a csoportokban folyó munkát. Segítségével a közösség számára intuitívabb lesz a chat, még átláthatóbb a dokumentumkezelés és egyszerűbb a Skype meetingek létrehozása, mindezt magas szintű biztonság mellett.

Az online szolgáltatások legfontosabb előnyei:

  • felhő alapú szolgáltatáscsomag alacsony havidíjért, beruházás nélkül,
  • rugalmasan havonta bővíthető vagy csökkenthető felhasználói licensz,
  • nincsenek hardver karbantartási, javítási, rendelkezésre-állási költségek szerver oldalon,
  • mindig a legújabb verziójú, legális Office szoftverek: Word, Excel, PowerPoint, OneNote,
  • Interneten keresztül bárhonnan elérhető üzleti e-mail, naptárral, céges dokumentumtárral, csoportmunkára alkalmas felülettel, egységes kommunikációval,
  • automatikus adatmentés, minden adat nagy rendelkezésre állású szerverközpontokban vannak tárolva

Amennyiben érdeklődik az Office 365 szolgáltatások iránt, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot, és egy konzultációt követően tudjuk segíteni a fenti online szolgáltatások bevezetésében, és a későbbi üzemeltetésben.